VÅRE KJØPSBETINGELSER:

Utsendelsen:
Vi sender varen din med Posten Bring. Vi ber om at du fyller ut ditt mobilnr fordi posten sender ut hentemelding på sms.
Hent pakken når du får melding på sms, ikke vent på hentelapp!
De enkelte postkontorene har variert praksis ifht. å sende hentelapp i postkassen, så vi ber deg om å følge med på mobilen din.
Bruk referansekoden du har mottatt på sms. Pakken ligger på postkontoret i ca 14 dager.

Fri frakt ved kjøp over 1000,- kr:
Handler du for over 1000,- kr i nettbutikken vår, betaler vi frakten for deg!
Gjelder dessverre ikke for bestillinger til Svalbard og utlandet!

Frakt til Svalbard og utlandet:
Ved forsendelser til Svalbard og utlandet er vi dessverre nødt til å beregne ekstra fraktkostnader. 

Oppkrav:
Du betaler når du henter ut pakken på postkontoret. Du må betale oppkravsgebyret til posten.

Forhåndsbetaling:
Du bestiller, og betaler beløpet, til kontonummer 1207.04.41193. Vi sender produktene så fort pengene er registrert på kontoen.
Husk å oppgi navn og/eller bestillingsnummer som referanse.

VIPPS:
Du bestiller, og overfører beløpet, til tlf.nr 90949309. Vi sender produktene så fort pengene er mottatt.
Husk å oppgi navn og/eller bestillingsnummer som referanse.

PayPal:
Du bestiller, og betaler via PayPal. Vi sender produktene så fort innbetalingen er registrert hos PayPal.
Husk å oppgi navn og/eller bestillingsnummer som referanse.

Uteblitt innbetaling:
Vi vil opplyse om at vi ved uteblitt innbetaling kun sender 1 betalingspåminnelse før kravet går direkte til namsmannen.
(Les mer om gjeldende lover om dette på www.Jusstorget.no)

Leveringsvilkår:
Leveringstid er max 14 dager. Er det forsinkelser i leveransen ut over disse 14 dagene, så gir vi deg beskjed om dette.
Vi sender til hele landet! Varen blir sendt pr. post.
Husk å melde fra på postkontoret med en gang vedrørende transportskade.

Returrett:
Du har etter Kjøpsloven varen til gjennomsyn i 14 dager med full bytte- og returrett. Returner varen i ubrukt stand, og i originalemballasje. Kunden må selv dekke returporto.
Ved bytte av varen (pga. str, farge el) må kunden dekke både returporto og porto ved ny utsendelse.
Send den ikke i oppkrav til oss.
Skulle det være noe i veien med varen, vil vi selvfølgelig erstatte den uten omkostninger for deg.

Tilbakebetaling ved retur:
Oppgi om du ønsker å motta tilbakebetaling av betalt varepris via VIPPS, PayPal eller over konto. (Velger du kontooverføring, trenger vi kontonr ditt). Vær oppmerksom på at returporto ikke blir tilbakebetalt ved vanlig retur.

Bytte av vare:
Finner du ut at du har bestilt feil størrelse eller vil ha en annen farge, så går det fint å bytte varen.
Portokostnader dekkes da av kjøper.

Feilsendt vare:
Hvis en vare er levert til deg ved en feiltakelse, eller du har mottatt feil vare, ta kontakt med oss på e-mail eller tlf 99424837.
Vi betaler tilbake dine evt. fraktutlegg. 

Uavhentet postpakke:
Hvis du ikke henter en pakke du har bestilt eller ikke ønsker å beholde den, er vi dessverre nødt til å belaste deg for våre portokostnader.
Pakken blir sendt i retur til oss etter 14 dager. Hvis du vet at du ikke rekker å hente den i løpet av denne tiden, må du gi beskjed til posten slik at den kan ligge en ekstra uke på Postkontoret.

Reklamasjon:
Vil du reklamere på en vare, ta ta bilde av skaden og sende dette på mail til oss sammen med en kort beskrivelse av feilen, slik at vi sammen kan bli enige om en løsning.
Ved en eventuell uenighet kan du henvende deg til Forbrukerrådet for å få hjelp.

Tilbud:
Det går ikke an å kombinere flere tilbud.

ANGRERETT:

Dette angreskjemaet kan du skrive ut og fylle ut hvis du ønsker å heve kjøpet.
Slik skriver du ut:
Høyreklikk på bildet, velg "åpne bildet i ny fane", deretter velg skriv ut.